Brev:
Sur baby i højstol
23. juli 2010
Alder:
7 mdr.
Sur baby i højstol
Hej Helen,
Nu er min lille gut blevet 7 mdr. og vi er rigtig godt igang med skemaden. Han er glad for mad og vi har endnu ikke fundet noget han ikke kunne lide.
Men vi er nu kommet ind i en irriterende fase hvor han begynder at "brumme/klynke" efter kort tid i højstolen. Han bliver ved med at åbne munden når skeen kommer op, men alligevel bliver han mere og mere sur og nogen gange må jeg tage ham op før det ender med gråd.
Jeg ved han er sulten, så hvis vi ikke rigtig nåede at få noget indenbords prøver jeg at give ham lidt mere nede på legetæppet, hvilket han gerne tager imod. Hvad er der nu pludselig galt med at sidde til bords?
Håber du kan give os nogle gode råd da vi ellers før har hygget os gevaldigt med vores familie-måltider.
Venlig hilsen
Line